Evästekäytäntö

Yksityissuojasi on meille tärkeä. Käytäntömme on kunnioittaa yksityissuojasi koskien kaiken sen tiedon, jonka keräämme kotisivuillamme, https://www.porvoonkonserttiyhdistys.fi ja muilla omistamillamme ja hallinnoillamme sivuilla.

Pyydämme henkilökohtaista tietoa sinulta vain silloin kun me todella tarvitsemme sen tarjotaksemme sinulle palveluitamme. Keräämme tiedot oikeudenmukaisella ja laillisella tavalla sinun suostumuksellasi. Kerromme myös mihin tarkoitukseen me tarvitsemme tietoa sinulta ja miten me käytämme kyseisen tiedon.

Säilytämme keräämämme tiedon vain niin kauan kuin tarvitsemme sen toimittaaksemme pyytämäsi palvelua. Keräämämme tiedon suojaamme taloudellisesti hyväksyttävällä tavalla estääksemme tiedon menetystä, varastamista, saavuttamista, paljastamista, kopiointia, käyttöä tai muokkaamista.

Emme jaa minkäänlaista henkilökohtaista tietoa julkisesti tai kolmannelle osapuolelle muutoin, kun lain vaatimusten mukaan.

Webbisivustomme linkittyy muihin ulkoisiin webbisivustoihin, jotka eivät ole meidän hallinnassamme. Huomioithan, että meillä ei ole mitään kontrollia kyseisten sivustojen sisällöstä ja rutiineista emmekä näin ollen voi ottaa vastuuta kunkin sellaisen sivuston tietosuojakäytännöistä.

Voit kieltäytyä antamasta meille pyytämämme tiedon, kunhan ymmärrät, että se saattaa estää meitä tarjoamasta sinulle pyytämiäsi palveluita.

Mikäli jatkat webbisivustomme käyttöä, tulkitsemme sen niin, että hyväksyt meidän henkilökohtaisen tietomme ja yksityissuojan käytänteet. Mikäli sinulla on kysymyksiä siitä, miten me käsittelemme käyttäjätietoa ja henkilökohtaista informaatiota pyydämme sinut olemaan yhteydessä meihin.

Tämä Tietosuojakäytäntö astuu voimaan 1 lokakuuta 2022