Jäsenyys

Korkeatasoisia konsertteja jäsenillemme

Yhdistyksellä Borgå Konsertförening – Porvoon Konserttiyhdistys rf on varsinaisia ja kannatusjäseniä sekä hallitus, jonka yhdistyksen varsinaiset jäsenet valitsevat vuosikokouksessa. Varsinaiset jäsenet kutsutaan hallituksen toimesta, kannatusjäseneksi voivat tulla kaikki asiasta kiinnostuneet. Varsinaisten jäsenten odotetaan osallistuvan aktiivisesti yhdistyksen toimintaan. Kannatusjäsenellä on puheoikeus yhdistyksen kokouksissa mutta ei äänioikeutta. Lue lisää yhdistyksestä.

Jäsenmaksu ja edut

Kannatusjäsenen vuosimaksu on 50 €, ja se sisältää lipun Bachin Jouluoratorioon Porvoossa tai Sipoossa.

Kannatusjäsenet auttavat jäsenmaksullaan yhdistystä taloudellisesti ja heille annetaan lippujen etuosto-oikeus resitaalikonsertteihin. Lisäksi järjestetään jäseniltoja, joissa on mm. konserttiesittelyjä.

Liittyminen

Liity jäsenneksi täyttämällä lomakkeemme. Paluuviestinä saat tilinumeromme. Jäsenmaksu on 50 €/vuosi/henkilö (toimintakausi 1.6. – 31.5.). Ainoastaan maksettu jäsenmaksu oikeuttaa jäsenyyten ja etuihin. Antamasi henkilötiedot säilytetään jäsenyyden voimassaolon ajan, eikä niitä luovuteta kolmannelle osapuolelle.

Täytä lomake
Täytä sukunimi